angelica-gustafsson

Alla inlägg den 10 januari 2011

Av Angelica - 10 januari 2011 20:05

Helluuu

Jag har nyss läst klart den sista boken i Twilight serien, Det var andra gången jag läste dom böckerna nu, dom e så bra   

Så fort jag var klar gick jag till hyllan där jag har mina böcker och så valde jag en ny som jag ska  börja lästa snart hihi

Jag älskar att läsa böcker, när det är jag själv som väljer vilken jag ska läsa och inte nör det är Tex en lärare Det blir oftast böcker som läraren gillar men det är inte säkert att alla elever gillar den.

Iallafall  nu ska jag börja läsa " En shopaholic i New York" av Sophie Kinsella.

Jag kommer ihåg att jag började läsa boken när jag köpte de¨n på bokrean 2009. men jag läste bara ca 30 sidor sen glömde jag bort att jag hade börjat Oupps   

Men nu ska jag läsa hela boken hehe     


  

så här ser boken ut    hehe min lilla get eller vad det nu är e med på bilden HEHE

  

Närmre på geten   

Nu ska jag läsa..


Puss och kram skumm banan <3

Av Angelica - 10 januari 2011 16:44

HEJSAN!

Jag har vart hemma i ca en timme nu, Skolan idag var seeeeeeeeeeg, Jag har inte kunnat fucusera på det jag ska göra XD HEHE  

Hoppas att ´det är bättre imorgon. Vi fick nya scheman idag, men det kommer ändras X antal gånger inan det stämmer så xD hehe

Nu ska jag lägga mig i sängen och läsa i min bok :D


  

hehe så här kände jag mig i skolan xD

Jag hörde att folk pratade men hörde inte vad dom sa XD


Puss och kram skumm banan <3

Presentation

Den 15/9 år 1995 så föddes en tjes som fick namnet Angelica Gustafsson,
Detta är bloggen om mitt liv och min vardag, jag bor i en ganska liten stad som heter Trollhättan några mil från Göteborg.

Kontakta mig på
Msn; Angelica_95-10@hotmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Längtar du till sommaren 2011 ? ::P
 Ja!
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards