angelica-gustafsson

Alla inlägg under januari 2011

Av Angelica - 30 januari 2011 21:30

Helluuu

Nu har jag nyss käkat.. eller ja, nyss? det var typ 1 timme sen hahah xD

Jag ska snart kolla på någon film, jag ska vara hemma ifrån skolan imorgon för jag har lite feber så det är bäst att vara hemma och bli helt frisk, än att jag går till skolan och inte orkar göra något..

Men på tisdag ska jag dit iallafall, men men nu ska jag duscha och sen kolla film.

KRAMAR så länge, kanske bloggar mer sen, vem vet   


Lite random bild men heheh XD   

Av Angelica - 29 januari 2011 23:57

Ja jag funderar på om jag ska gå och lägga mig och försöka sova bort denna j*vla förskylning..

Eller om jag ska kolla ¨på någon film, Hmm.. Svårt val :P

Men iallafall så blir nog detta det sista inlägget idag, bloggar mer imorgon :D


  

Bara för att jag älskar bilden   

KRAM <3


UPDATE: Det blir att sova :P God Natt  zZzzZzZ ;P

Av Angelica - 29 januari 2011 20:20

Mindag har bestått av att, sova, dricka te, kolla film och drogat nässpray och halstabletter.. Avensjuka ? hehe XD

Nu ska jag kolla mer film


KRAM <3

Av Angelica - 29 januari 2011 13:46

..Sjuk :(

Ja jag är jätte förskyld.. Så idag blir det att vara hemma och sova och dricka te.

Veckan i skolan har vart seeeeg -.- som alltid. Ne nu orkar jag inte med datan, KRAM <3

Av Angelica - 25 januari 2011 20:13

Hejsan

idag har jag vart i skolan, det var bajs tråkigt -.-' Vi hade bara tråkiga lektioner. När jag kom hem så åt jag och sen dess har jag pluggat NO, vi har prov imorgon, Men nu orkar jag inte plugga mer, ska dricka te, har jätte ont i halsen    Jag hoppas att det går över snabbt, jag vill inte bli sjuk.

Imorgon slutar jag 13.45 istället för 14.45, och det gillas stort 

Nu ska jag kolla lite roliga sidor,bloggar nog mer sen, men lovar inget ^^


  

Detta te dricker jag, det är  nice ^^


KRAM <3

Av Angelica - 23 januari 2011 19:44

Helluu

Nu har jag vart hemma i ca 3 timmar    hade jätte kul hos lisa, vi kollade film och sjöng singstar hahaha det var as kul hahah   

Vi var även ute och tog några fina kort, Dom kommer upp här i bloggen sen, orkar inte lägga in dom i datan nu XD

Nu ska jag äta fruktsallad med glass    och sen ska jag duscha.

Jag bloggar mer senare innan jag sommnar


  

p.s det blev inget hål    antingen i så åker vi och tar i veckan eller så åker jag själv och tar, för jag ska ta ett eller fler hål.


KRAM <3

BRB

Av Angelica - 22 januari 2011 11:33

Hejsan, nu ska jag snart åka till Lisa ska sova där så jag kommer inte blogga idag, nästa inlägg blir nog imorgon


BRB :P

Av Angelica - 20 januari 2011 14:51

Hejsan, jag vet att updateringen har legat på 0 i några dagar men jag har haft massor att göra, efterskolan, och jag har haft mycket läxor   

Men idag är det torsdag och imorgon fredag(smart jag e va XD) Och vi har inga läxor tills imorgon   

Imorgon efter skolan ska jag och en kompis ta hål i örat

  

Typ ett sånt I'M HAPPY   

Nu ska jag gå ner och äta, är jätte hungrig,


KRAMAR   

Presentation

Den 15/9 år 1995 så föddes en tjes som fick namnet Angelica Gustafsson,
Detta är bloggen om mitt liv och min vardag, jag bor i en ganska liten stad som heter Trollhättan några mil från Göteborg.

Kontakta mig på
Msn; Angelica_95-10@hotmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Längtar du till sommaren 2011 ? ::P
 Ja!
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11 12 13 14 15 16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29 30
31
<<< Januari 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards