angelica-gustafsson

Alla inlägg under december 2010

Av Angelica - 27 december 2010 20:12

Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej :D

jag vart i stan förut och fick fixat en  present till lisa :D och så köpte jag en mineral foundation till mig själv ^^( 80:- ord pris 150:- ) så det var ett kap :D

Nu ska jag bara slå in presenten och försöka få tag på lisa så vi kan träffas någon dag :P

Nu sitter jag och lyssnar på Jay Smiths album på Spotify    Det är as braaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!!! I    Jay Smith

om en stund ska jag kolla på film, blir nog alice i underlandet :D jag är liiiite efter, har inte sett den ännu xD

bloggar mer senare, det lovar jag :D

 PUSS

Av Angelica - 27 december 2010 13:49

Hejsan

idag är det så mysigt väder :P det snöar lite, solen lyser och det blåser inte <3

jusst nu sitter jag och smsar och planerar mitt liv xD

Det blir kanske att åka till stan sen, måste fixa present till lisa som fyllde år igår, Grattis!

Nu ska jag lägga mig på soffan en stund har sån j*vla mens värk:/

Av Angelica - 26 december 2010 18:26

Hejsan hoppas att ni har haft en bra jul :D Det har jag iallafall.

jag fick ganska många presenter och allt var bra :D jag fick

  • En tv (22")
  • en stol (till skrivbordet)
  • En mp3 ( som inte fungerar)   
  • kläder
  • pengar
  • Choklad   
  • filmer

plus lite andra saker men orkar inte skriva XD

Idag har jag inte gjort så jätte mkt, mest bara slappat  och städat liiiiite   och nu sitter jag här och lyssnar  på Jay Smith    Jag måste köpa hans skiva! jag vet att man kan lyssna på youtube och spoify och så men jag tycker det är bättre att ha skivorna. För min stereo är så mycket bättre att lyssna på än datan.

Imorgon blir det troligtvis att åka till stan och överby och kolla in mellandags rean ;D

Jag behöver inget speciellt men man måste ju kolla in rean endå     måste bara hitta någon att åka med... dilemma.. Hmm..

Bloggar nog mer sen   



jusste, vad fick ni i julklapp?



Update; Nu fungerar min MP3

Av Angelica - 23 december 2010 12:04

Äntligen jullov! :D:D:D:D:D

Ikväll ska vi till mormor och fira jul     och kolla på bingolotto    Mys mys

Nu på dagen ska jag städa mitt rum, det ser förj*vligt ut.. hehe

igenteligen orkar jag inte men det måste ju göras.

Imorgon är det ju julafton och då ska vi åka till farmor och farfar för att fira riktig jul   

Nu ska jag kolla lite på tv och sen städa.

Kramar på er alla   

Av Angelica - 19 december 2010 13:10

Hejsan, det är snökaos ute! Det har snöat hela natten och det håller fortfarande på.. Jag gillar snö men jag tycker att det räcker nu...!

Idag ska jag bara vara hemma, har lite feber så jag vill inte gå ut och riskera att bli mer sjuk.  

aja nu ska jag spela töntiga spel och lyssna på gammla töntiga låtar HEHE     

Bloggar mer sen :P <3

Av Angelica - 18 december 2010 21:13

Hejsan, idag har jag städat mitt rum.. inte jätte kul men det måste ju göras det med, Idag är det jätte kallt ute trots att det bara är 4 - men det känns mycket kallare för att det blåser och det snöar Brrr..

Jag börjar känna mig sjuk :( Får hoppas att jag blir frisk snabbt :D

Av Angelica - 17 december 2010 18:06

Äntligen fredag!

Idag har jag vart i skolan som alla dagar i veckan då.. Nästa vecka är det bara tre dagar skola, Nästa vecka..

Måndag: Skolan slutar 11.40 då åker jag och lisa först till stan och sen ut till överby för att köpa julklappar ^^

Tisdag; Händer det inte så mkt anorlunda, kanske åker till stan för att fixa om det blir några julklappar kvar att köpa :P

Onsdag; skolan slutar 13.00 då vet jag inte vad som händer

Det är vad som händer nästa vecka dom dagarna vi går i skolan ^^

Nu ska jag kolla på Tv en stund och senare ikväll blir det att kolla på någon bra film <3


Saknar sommaren!     

Av Angelica - 16 december 2010 17:27

Tjosan!

Jag vet att bloggningen suger jusst nu men jag har inte tid och då får bloggen lida >.<

Men men snart är det jullov och då kommer jag komma igång med bloggandet ordentligt.

Nu sitter jag och lyssnar på gammla låtar hehe :P och dampar med folk på msn HEHE No Life är vi hahah XD

aja jag bloggar mer sen..

 

P.s om ni vill så finns jag på skype typ hela tiden Super.Strumpan     ^^

Presentation

Den 15/9 år 1995 så föddes en tjes som fick namnet Angelica Gustafsson,
Detta är bloggen om mitt liv och min vardag, jag bor i en ganska liten stad som heter Trollhättan några mil från Göteborg.

Kontakta mig på
Msn; Angelica_95-10@hotmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Längtar du till sommaren 2011 ? ::P
 Ja!
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6 7 8
9
10
11 12
13
14
15
16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards