angelica-gustafsson

Alla inlägg under november 2010

Av Angelica - 29 november 2010 17:22

Hejjjsann

Jag har vart hemma från skolan i ca en timme. men har inte orkat med att sitta framför datan förän nu ^^

Idag har vi haft, SO,matte och profiltid, så det har vart en ganska soft dag, och så fick vi även reda på att vi slutar tidigare pga inställd bild (Y) Så slutar halv två istället för halv fyra (Y) Det gillas !!

Om en stund ska jag och pappa åka till farmor och farfar och så ska jag prova en mössa som hon har virkat ^^

Men nu ska jag börja på en bild uppgift som vi fick :(

 

BYE

 

 

Av Angelica - 28 november 2010 21:25

Nu ska jag sova, skolan börjar kl 09.00 imorgon men jag måste vara pigg ^^

Bloggar imorgon när jag har kommit hem   

 

God natt <33 

Av Angelica - 28 november 2010 21:25

Nu ska jag sova, skolan börjar kl 09.00 imorgon men jag måste vara pigg ^^

Bloggar imorgon när jag har kommit hem   

 

God natt <33 

Av Angelica - 28 november 2010 21:25

Nu ska jag sova, skolan börjar kl 09.00 imorgon men jag måste vara pigg ^^

Bloggar imorgon när jag har kommit hem   

 

God natt <33 

Av Angelica - 28 november 2010 17:04

  hehe.. kom inte på någon bra rubik så.. :P

Jusst nu håller jag på att greja lite i rummet, ska få upp min ljus kula som jag ska ha i fönstret och lite andra saker. nu när det är advent ^^ Men inga tomtar än. det får bli december innan  dom kommer fram

hehe, aja nu ska jag fortsätta och grjeja så jag blir klar ^^

 

snygg huh??? :P XD  

Av Angelica - 28 november 2010 15:00

Hejsan

Idag är det första advent och snöar det igen, det har vart snö fritt i ca två dagar..

Igår va jag på kalas hos min mormor som fyllde 70 år ^^  det var ganska kul men jag mådde illa när vi kom hem pga god mat&kakor&tårta..

Idag tror jag bara att det blir vara hemma och mysa framför en bra film    

Jag vill gå ut och ta vinter kort men det börjar bli mörkt redan så bilderna kommer inte bli bra..

Får la försöka imorgon igen   

Ne nu ska jag lägga över musik på mammas mp3    som jag ska låna, för mamma råkade tvätta min i tvättmaskinen , När den låg i fickan på min tröja...

aja får la önska mig en ny i julklapp. eller ja mamma har låvar att hon ska köpa en ny till mig :D

Jusste, jag kom på en sak.. Det är ju måndag imorgon och Måndagar= Tråkiga dagar

Man får vell hoppas att det snöar så mycket att skolan måste stönga, det hade vart gött   

 

  

 Lite random bild men hehe   

Av Angelica - 26 november 2010 13:11

Hej

Jag håller på att ändra lite här i bloggen ,så jag får det som jag vill ha det ^^




Fråga.

Vilken text färg syns bäst??

Svart Eller Vit???




Av Angelica - 26 november 2010 12:22

Ja nu har det snöat hela j*vla veckan -.- Det räcker!

Det är typ 30 cm snö överallt, så idag kunde jag inte komma till skolan -.-' för bussarna går inte och jag tänker inte till skolan i detta vädret...

Ieftermiddag så kanske vi ska till gbg och liseberg, det är tydligen inte lika mycket snö där ^-^  Så man kan ju hoppas att vi åkte dit   

Jag vill gå ut och ta fina vinter bilder, tog några från mitt fönster men vill ta några när jag är ute :P


Några av bilderna jag tog från fönstret ^^  


Bloggar lite sen om det blir att å ka till liseberg eller inte   


  

Presentation

Den 15/9 år 1995 så föddes en tjes som fick namnet Angelica Gustafsson,
Detta är bloggen om mitt liv och min vardag, jag bor i en ganska liten stad som heter Trollhättan några mil från Göteborg.

Kontakta mig på
Msn; Angelica_95-10@hotmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Längtar du till sommaren 2011 ? ::P
 Ja!
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards