angelica-gustafsson

Alla inlägg under november 2010

Av Angelica - 25 november 2010 16:40

  Hejsan, nu är det inte äns en månad kvar till julafton    jag längtar jätte mkt ^^

Idag så har vi vart på nisse och labbat, Det var jätte kul  :D lägtar tills gymnasite börjar !

Imorgon e det fredag, denna vecka har gått fort, Skönt  

Ihelgen så händer det lite saker,

Fredag: Kanske blir julmarknaden på liseberg ^^

Lördag: Kalas för mormor som fyller 70 år

Söndag; Inga planer än :P


Jag bloggar mer sen, har inte tid nu    hehe :P



  

Av Angelica - 23 november 2010 17:14

Hellluuuu!!

skolan idag var la okej :P förutom engelska redovisningen :S hatar  att redovisa    men det gick ganska bra men endå  :'(

Idag har det snöat hela dagen och det håller fortfarande på.. Det är mysigt men det är tidigt för snö, tycker jag   <--- random :P hehe

Nu ska jag fortsätta med att plugga inför so provet imorgon, samhällsekonomi =    


Men jag bloggar mer om en stund   


Bild från sist det snöade, det är mer nu :D



     

Av Angelica - 21 november 2010 13:15

Tjosan, Idag är det söndag, varför går helgerna så fort???  men ioförsig, jag är ju ledig imorgon med men endå..

Idag vet jag inte  vadsom händer, kanske överby eller nått ^^  Vem vet :P

Av Angelica - 20 november 2010 12:29

Hej bloggen!

Det är snö ute idag :D jag älskar snö. det e mysigt.

idag för en vecka sen så var jag och min klass och tävlade i gbg  ^^ vi kom på på plats 11 av 22   

Idag ska jag, mamma och pappa troligtvis till gbg  och senare till lisebergs jul marknad, men det e inte säkert än    men man kan ju hoppas på det bästa. annars vet jag inte vad jag ska gör men kommer nog på  något ^^

Men nu ska jag fixa mig, skriver mer sen



  

Av Angelica - 18 november 2010 22:26

Nu sitter jag här ny duschad och fräch :D och hoppas att sängen kommer bädda sid själv, men det kan jag ju drömma om xD

så nu ska jag bädd och sen ska jag sova.



God natt <3


  

..

Av Angelica - 18 november 2010 19:16

så nu har jag en tillfällig header, ska ändra den någon dag för jag blev inte nöjd, men bättre än inget..

jag fixade även en signatur bild ^^

som jag ska ha i alla inlägg, vad tycks ?




Tryck på bilden för att se den större

  

Av Angelica - 18 november 2010 18:47

Svaret på den frågan är nej, men jag har inte haft tid dom senaste dagarna, men jag ska försöka att bli bättre.

Idag efter skolan så stannade jag kvar i bilden för att göra klart min stol i lera, och den blev klar    och jag tycker att den blev jätte bra, hoppas bara att min bild lärare tycker det med...

aja nu ska jag vänta på att det ska gå 30 min så jag kan börja chatta med johanna igen, den tönten skulle kolla  på bert   <--- random xD

under tiden ska jag försöka fixa en header till bloggen, det är så tråkigt utan ^^

Jag skriver mer sen :P

Av Angelica - 14 november 2010 16:11

Idag är det enda dagen på helgen som verkligen är helg för mig och alla i min klass.

Ida har jag inte gjort så mkt, Jag har jävulsk hosta så jag har typ inte orkat göra något :S  Eller jo jag har gjort en sak, jag har byggt ihop mitt skrivbord :D

Men nu ska jag hjälpa mamma med maten, hörs sen :)


  

Våran robbot igår på tävlingen <3 :D Den är sweeetiii  :D haha

Presentation

Den 15/9 år 1995 så föddes en tjes som fick namnet Angelica Gustafsson,
Detta är bloggen om mitt liv och min vardag, jag bor i en ganska liten stad som heter Trollhättan några mil från Göteborg.

Kontakta mig på
Msn; Angelica_95-10@hotmail.com

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Längtar du till sommaren 2011 ? ::P
 Ja!
 Nej..

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25 26
27
28
29
30
<<<
November 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards